Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki dostępu w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Wczytywanie...
  • PROMOCJA! Darmowa dostawa już od 300 zł
    szczegóły
    Kupujesz na firmę? Skontaktuj się z nami
    szczegóły
Kategorie

Reklamacje

Reklamacje i zwroty

Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. Zadowolenie Klienta z usług bdsklep.pl jest dla nas najważniejsze, dlatego zależy nam, aby proces zakupowy w naszym sklepie online przebiegał bezproblemowo i z korzyścią dla Klienta.

30 dni na zwrot towaru

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 30 dni.

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas: bdsklep.pl Sp z o.o. (np. w formie maila na adres: reklamacje@bdsklep.pl), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem.

3. Wzór oświadczenia znajdą Państwo poniżej. Gotowy formularz jest również dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce "Regulamin".

Pobierz formularz odstąpienia od umowy

  • Wypełnij formularz
    odstąpienia od umowy

  • Wyślij go mailem lub włóż do paczki ze zwracanym produktem

  • Niezwłocznie odeślij produkty na nasz adres ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 4
    15-111 Białystok

  • W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w bdsklep.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.

Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
- przesłać zgłoszenie na adres mailowy: reklamacje@bdsklep.pl
- przesłać zgłoszenie na adres ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 4, 15-111 Białystok.
- przesłać zgłoszenie poprzez stronę internetową bdsklep.pl klikając sekcję ‚Zgłoś reklamację’

Zgłoś reklamację
Regulamin sklepu

  • Wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia

  • Wynik reklamacji przekażemy drogą elektroniczną lub telefonicznie

  • Dostarczymy nowy lub naprawiony towar na nasz koszt


Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. 


Reklamacje możesz zgłosić bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, na adres email: sklep@bdsklep.pl. Możesz również skorzystać z formularza poniżej, wybierając numer zamówienia, którego reklamacja dotyczy. Rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia zajmiemy się w najszybszym, możliwym terminie. Zwykle cały proces nie trwa dłużej niż 7 dni.